הר הביטוח הינו אתר מידע למבוטחים בנושאי פוליסות ביטוח סיעודי, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוחי בריאות, ביטוח חיים, ביטוחי רכב, ביטוח דירה וביטוח עסק. האתר הוקם ומתוחזק ע"י משרד האוצר ורשות שוק ההון, ביטוח וחסכון – הזרוע המרכזית לפיקוח ורגולציה בשוק ההון והביטוח מטעם משרד האוצר שהוקמה בנובמבר 2016 בניצוחם של שר האוצר מר משה כחלון וראשת הרשות – המפקחת על הביטוח הגברת דורית סלינגר או בתפקידה החדש – הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון.

למען האמת, הרשות הצליחה להקים מערכת יעילה, מעוצבת, שימושית וברורה, המרכזת למען המבוטח את סך פוליסות הביטוח הפעילות, הכיסויים, העלויות ומידע שימושי נוסף. חברות הביטוח מחוייבות להעביר את המידע הקיים, וכל מידע חדש למערכת. המערכת אפילו מתריאה במקרים בהם קיים כפל ביטוחי – מקרים בהם קיים יותר מכיסוי אחד למקרה ביטוח. בחלק מקרים, במצב של כפל ביטוח, המבוטח משלם פעמיים בעבור אותו כיסוי, אך במקרה ביטוח, חברת הביטוח (או חברות הביטוח) תשלם רק פעם אחת (שיפוי).

יתרונות מערכת הר הביטוח

  • מידע על כל פוליסות הביטוח הפעילות שלכם במקום אחד
  • מידע על הפרמיות החודשיות אותן אתם משלמים
  • התראה על מצב של כפל ביטוח
  • יכולת מהירה להשוואת ביטוח,שיפור תנאים וחיסכון בעלויות ביטוח
  • ייצוא לקובץ מתוך המערכת
  • שליחת המידע לתיבת המייל שלכם

בשנים עברו, לקוח שחפץ להוזיל את עלויות הביטוח, נדרש לבקש סטאטוס ביטוח מחברות הביטוח השונות (ובמידה וזכר איפה קיימות הפוליסות אם בכלל), או להעניק מינוי סוכן לסוכן ביטוח על מנת שיבדוק את מצב הפוליסה, הכיסויים ההחרגות ועלות הפרמייה החודשית. היתרון האמיתי בעצם הוא הקלות בה ניתן לבדוק, לשפר, לייעל ולחסוך כסף ע"י שליחת הקובץ מתוך המערכת של הר הביטוח אל המייל הפרטי שלכם, ומשם לסוכן ביטוח אמין שידאג לתת לכם חוות דעת מקצועית על סך הכיסויים והוצאות הביטוח שלכם.

ניתן לקבל מידע ולבצע חיפוש ביטוחים על שם קרוב שנפטר בצורה פשוטה בעזרת המערכת. עליכם יהיה לספק פרטים אישיים של הנפטר – מספר זהות שלכם, תאריך הנפקה של התעודת זהות, לענות האם הונפק לכם דרכון בשלוש השנים האחרונות? האם יצאתם מהארץ בשלוש השנים האחרונות? מספר תעודת הזהות של הנפטר, תאריך הפטירה, להסכים לתנאי השימוש של האתר וללחוץ על הכפתור "צפיה בתיק הביטוחי". פשוט וקל.

זה הזמן לבדוק את התיק הביטוחי שלכם בקלות וייעילות מירבית. השאירו פרטים לבדיקת התיק הביטוחי שלכם, לניתוח מקצועי, המלצות וחוות דעת מיקצועית ע"י סוכן ביטוח מורשה ובלתי תלוי.


הר הכסף מדריך

צילום מסך מתוך מערכת הר הכסף של משרד האוצר